.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خوش‌چهره: عبور از احمدی‌نژاد که مجوز نمی‌خواهد!

يک چهره اصولگراي منتقد دولت با هشدار نسبت به ناديده گرفتن راي مردم در انتخابات گفت: اگر بعضي از نهادهاي کنترلي و نهادهايي که در فرآيند احراز صلاحيت‌‏ها قرار دارند از مدار عدالت خارج شوند و فضاي انتخابات را به يک يا دو نفر محدودکنند، مانع مشارکت حداکثري مردم مي‌‏شوند که اين، به نفع نظام نيست.

محمد خوش‌‏چهره که سال 84 یکی از سخنگویان ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد بود اما به تدریج به یکی از منتقدان اصلی وی تبدیل شد؛ با اشاره به سخنان اخير آيت‌‏الله يزدي مبني بر اينکه «مجوزي براي عبور از احمدي‌‏نژاد وجود ندارد»، گفت: اين سخنان با معيار جمهوريت و اسلاميت نظام در تعارض است.

وي افزود: انحرافاتي که ما تا کنون داشتيم اين بود که در برخي مقاطع زماني، بعضي از جريانات سياسي فکري تلاش بر غالب کردن يک وجه بر وجه ديگر داشتند.

اين نماينده دور هفتم مجلس با بيان اينکه برخي از جريانات دوم خردادي با بزرگنمايي جمهوريت، تلاش در جهت نفي اسلاميت داشته‌‏اند، اظهار داشت: در برخي جريانات نيز با تمسک به اسلاميت، راي مردم ناديده ‏گرفته مي‌‏شود که اين‌‏گونه اظهارنظرها با نظرات امام(ره) و مقام معظم رهبري در تعارض است.

وي با انتقاد از افرادي که با تمسک به تعابيري از اسلاميت جايگاه و منزلتي براي راي مردم قائل نمي‌‏شوند، گفت: من از منشاء تحليل آيت‌‏الله يزدي بي‌‏اطلاع هستم ولي مطمئناً ‌‏اينگونه تحليل‌‏ها، سوء‌‏استفاده برخي افراد که از آن به عنوان ابزاري براي نفي جمهوريت استفاده مي‌‏کنند را فراهم مي‌‏آورد.

خوش‌‏چهره تاکيد کرد: اينکه در انتخابات بر يک کانديدا متمرکز شوند، تماميت‌‏خواهي‌‏ ايجاد کنند و فضا را براي نفي ديگر رقبا فراهم کنند، با رقابت انتخاباتي که بخواهد خود را در مشارکت حداکثري نشان بدهد، در تعارض است.

وي در پايان تصريح کرد: بعضي از نهادهاي کنترلي و نهادهايي که در فرآيند احراز صلاحيت‌‏ها هستند، از مدار عدالت خارج مي‌‏شوند و با محدود کردن فضاي انتخابات به يک يا دو نفر مانع از مشارکت و حضور حداکثري مردم مي‌‏شوند و اگر اينگونه تحليل‌‏ها شفاف مطرح نشود و به يکسري کلي‌‏گويي‌‏هايي بسنده شود، مي‌‏تواند آثار دوگانه‌‏اي داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.211 seconds.